right click

11 Aug 2013

Open house.. Not so...

Assalamualaikum.. heee. Salam aidilfitri. Hari ni rasa busy sangat kot. Pagi tu mektam and family dan Puteh still ada kat rumah. They alls balik KL tengah hari tu. So pagi tu mereka semua ke pasar. Membeli ini dan itu.Lama jugak keluar sampai kami berlima budak budak kat rumah naik lapar. Therefore, edy call mama and cakap yang kami nak ke KFC. Nasib baik mama bagi. Danial yang drive. Mujurlah dekat KFC ngan rumah. Makan lama gila sebab banyak nau order. Then balik rumah.. Then mereka yang sepatutnya balik KL pun baliklah. Sedih sangat. Maka habislah sudah raya aku. Nak menangis aku tadi. Mesti aku rindu dowang semua. Teringat masa masa raya dan sebelum raya bersama mereka di Muar. Huaaaa !

    Lepas mereka semua balik, kami satu rumah kemas rumah sebab mak teh satu family ngan cucu dia nak datang petang.. Habis je kemas, aku tidur. Penat kot. Dahlaa pepagi dah bangun. Mengantuk eden. Bangun je tidur, mak teh semua dah sampai. Kelam kabut aku bangun. Turun bawah,, salam salam.. Pastu mama mintak tolong kemas juadah utk mereka semua. Aku marah marah je sebab baru bangun tidur. Terasa mengong sekejap. Tah pape je aku ni. Nak lempang je muka sendiri kekuat. haihh ! Melayan tetamu ngan mama papa semua. Layan anak anak buah yang baru nak besar. Amboi banyak kerenah pulak. Aku dah x suka budak. Habis segala jadah Tab dia main macam x pernah jumpa. HAHAHA! Lucu melihat. Aku masa kecik kecik pun macam tu jugak. Sabar jelah. Yang bestnya dapat 4 green packets ! Alhamdulillah.. okla,, tu je. Bye. Sekian terima kasih~


No comments:

Post a Comment