right click

29 Jul 2013

Super Duper Heavy Rain !

     

                                                                                                                                       

      Yeeehooo. assalamualaikum. entry kali ni aku nak citer pasal kes siang tadi. As usual kalau ke kelas tengahari aku akan berpayung. payung PPG la yang setia menemani aku. haha. Kelas organic. We have test today ! First test lagiii. Boleh tahan laa soalan. Mencabar.. Tapi okay laa dapat jawab semua. Betul salah belakang citer. hahaha ! Boleh lak camtu. 

Kata nak citer hal hujan tapi aku ni merapu citer test lak.. okayyy ~

      Habis je test, Madam Noraini suh pass up paperrrrs. tetiba je hujan selebat lebatnya turun tanpa diminta. haha. Yang x bawak payung dah cuak sakan. Nasib baik aku bawak. Tapi kan, hujan bersama sama angin kencang, serupa je ngan x yah pakai payung. Basah kuyup jugak. So kitowg leklu dulu kat tangga blok kuliah. Sama jugak tempiasnya. Ada guys dah cabut je camtu. Eeeei xnak la aku. Takut ! Dah alang alang aku duk kat tangga pun basah kuyup jugak, so aku amik keputusan untuk redah je hujan. Dah cam citer Hindustan lak. Si Azie x bawak payung, so kena la berpelukan dibawah satu payung PPG aku. Jangan fikir lain ye. X baik. Puasa ni. Berpayung pun basah, lastly aku mintak Azie pegang payung n beg baby kuma aku. Masuk je pintu kolej,, aku terus jalan dalam hujan. Gila best woii ! Rasa cam dalam shower ! Air hujan yang sejuk. Melompat lompat aku cam orang x bape nak betul. Seronok sangat.. Aku x pernah main hujan. Suka bukan main. Lantak laa nak demam ke ape. Minggu ni nak balik daa. hahaha ! Teruk aku ni. Balik bilik, terus laa mandi kan. Nanti pening lak. Air kat shower rasa panas lak. Adakah aku dah demam ? jengjengjeng...

Yeeee,,, aku dah demam pun. Shitttto ! okay aku xleh marah sape2 sebab aku yang main hujan. So conclusion dia,,, padan muka nana ! okay thats all untuk this entry.. aiai !

      

No comments:

Post a Comment