right click

17 Jul 2013

To : Kembar Kelas Ku.

motif ?? necktie bunga ?

hadoii. ini cerita pagi tadi laa. haa cari pasal ngan aku kan. haha. xde la. gini kisah nya. pagi tadi aku dah memang emosi sebab penat sangat balik lewat dari dungun semalam. bangun lewat pagi tadi. ditambah lagi aku diisytiharkan CUTI puasa pagi tadi. so aku memang asik nak mengamuk je. masa CTU pun aku dah xde mood. kelas organic lak ade quiz. dengan study yg hanya 80% je semalam akibat kepenatan. huhh xtau nak kata apa. x seriau je aku hari ni. masuk kelas organik, si syafiq boleh pulak dia gtau nini yang aku nak merampas didi daripada nini. ya rabbi malu weh. aku dah terbakau ! pastu aku bukak twitter, dia siap mention didi yang kononnya aku merajuk sebab didi x ajar aku oc. ya Allah bila masanya. so aku rasa geram sangat.aku terus nangis.. bengang aku. aku xtau la nape aku marah sangat. sebelum ni dia bergurau aku ok je. maybe aku emotional kot tadi. ye admit. haha. bila fikir nak gelak je rase.

      Balik je kelas syafiq jalan ngan aku, dia say sorry la. kot ade yg aku x puas hati. aku cakap la aku tadi emosi sikit. xtau kenapa aku xleh terima gurauan tu. sebelum ni aku ok je. xde bukan ape, aku takut nini fikir lain kat aku. tengok je aku ni diam je, rupanya gatal nak mampus. haha.. aku takut je dia fikir camtu. tu yang aku jadi bertambah marah.. haha. sorry lah.. so petang tu syafiq x masuk kelas. die bagi tie tu kat faizi. terkejut beruk aku mula mula. ade pesanan.. I'M SORRY PANDA GEMUK. SMILE. haha.. lucu sangat. terharu pun ade jugak.ya Allah thanks syafiq. aduhai.. aku citer kat nani. die cakap wahh romantik sungguh. dah macam couple. haha ! xde la,, syafiq nak melembutkan hati je tu. aku x marah die dah. emosi je tadi. lau x aku ok je.. haha.. ok2 thanks alot.

~~~THATS ALL FROM ME YAAA~~~

1 comment: