right click

30 May 2013

Le Cousins :)


Haii ! lama aku x mengedit kan.. xde ape pun. saje2 nak story2. yang gambar comel sangat kat atas tu semua cousins aku. just yang boy kecik tu je adik aku. gambar yang paling besar tu aku ngan Emily Lim (Emily).. yang abang tinggi tu Isaac Lim (Aizat).. yang pakai spek paling cecomel tu Anna Lim (aku la !).. adik aku Edy Lim.. actually lim2 tu nama surname family aku. and i am very proud to be one of the lim's. cousins aku sume kebanyakkan muka Chinese n Korean. aku je Melayu sikit arr. Dowang ni pon reti speaking mandarin. same goes to me.. wor ker yie jiang hua yie laa. haha.. tuu dia dah kluar api aku. haha.. gambar kat atas tu sume mase g bercuti kat KL.. Isaac Lim bawak kami ke Pavillion ngan KLCC naik tren je. haha.. okla. miss u all :)

No comments:

Post a Comment