right click

13 May 2013

Le Classmates At UiTM Terengganu..


Assalamualaikum.. ni nak promote. haha.. gambar kiut miut kat atas tu classmates aku di UiTM Terengganu. mereka ni la yang aku kena hadap sepanjang pengajian di peringkat diploma. Diploma in Chemical Engineering.. haha. budak kelas aku nampaknye lelaki lagi dominan berbanding perempuan. lelaki ade 17 orang n perempuan ade 9 je. dulu 10 tapi sorang dah mencabutkan diri. yela, x ramai perempuan yang minat engineering. haha ! masa mula2 masuk kelas terkejut jugak tengok ramainye lelaki. segan2 ayam jugak. lau kelas time matrik ade 8 orang je lelaki. tapi xpe, aku x kisah. nak belajar kan. ape pon boleh. hihi. macam2 ragam dowang ni. kelakar jugak. masa lecturer mengajar pon sempat meloyar buruk. even banyak main pon tapi dowang perform dalam exam. ramai giler dean list, sume yang kuat main punye.. hebat la mereka2 ni. maklumla, bukan calang2 orang. ade yang sebelum ni dari asasi, matrik (cam aku la) n macam2. yang dari asasi nuyu, mimi, iwan ngan mb. yang dari matrik cam aku (KMM), faizi (KMJ), wan, aiman(KMPh) ngan muz(KMPP).bila time lab je sume nak tayang labcoat MATRIKULASI masing2. haha ! gedik la. yang laen ade la bape ketul dari stpm. kembar aku si syafiq melarikan diri dari asasi upnm.daus dari CFS UIA n INTEC. x tahan jugak tu, terus keluar.  haha. terror bukan main mereka nii. yang pandai speaking nye, yang otak kat luar nye.. bagus2. seronok kelas ngan mereka ni. aku x rapat sangat pon ngan dowang yang terror2 ni.. biasa2 je. ade tu pulak suka menyakat aku. nak2 si riduan, mirul kecek ngan kembar aku syafiq. pantang aku gelak. ade je nak sakat. haha.. geram jugak.. si mirul dah la suka panggil aku Ferra ngan Baby Farra. eee geli ! ade jugak yang berpuak2 dalam kelas aku ni. ade sampai bermasam muka jugak.. tu yang sedihnye. x baik camtu, kte sama2 satu kelas untuk tempoh 3 tahun.. lau tahun pertama dah camni, camne lepas ni ? aku harap mereka2 tu dibuka hatinya untuk berbaik semula.. nasihat kepada diri aku jugak. aku pon x suka gaduh2 ni. aku boleh je adapt ngan dowang ni. bukan terlalu ramah tapi sentiasa open la. aku x suka jugak dowang cakap kita ni terlalu sombong la, act alim la, atau x sporting. yela buat ape gaduh2, sem depan jumpa lagi ! haha.. ni bukan matrik, gaduh la kau setahun, tahun depan x jumpa lagi. aku selalu fikir camtu.. haha.. kalau boleh aku xnak classmates aku benci aku ke ape. kalau boleh biarla dowang terima aku ni seadanya. aku bukan baik sangat pon. haha. aku lau study suka mintak pendapat dari wan, faizi ngan daus. dowang banyak membantu aku. kadang tu study sama2 ngan dowang ni. lau kat bilik aku suka jemput nuyu, teah, tyra ngan dayah. pastu meletuplaa bilik ngan suara2 mereka. haha. aku happy bersama kalian. x sabar nak jumpa bila bukak sem nanti.ok laahh. bye..

No comments:

Post a Comment