right click

8 May 2013

Alhamdulillah... Senyum lebar.

hahaha ! yahoo. terima kasih ya Allah kerana memberi ku peluang lagi untuk belajar lagi subjek2 chemical engineering.. tadi dapat results. x banyak la.. sikit je lagi nak dean least.. lagi 0.05 point je lagi nak dean.. haha. apakan daya usaha setakat tu je yang mampu. tapi aku tetap bersyukur kerana lulus semua mata pelajaran.. gred pon a ngan b je. ok la tuu. haha.. nasib baik aku lulus dengan jaya nye untuk subjek programming.. i thought i will fail that killer subject tp syukur la ya Allah. even b- aku tetap bersyukur. bukan snang programming tu. haaaa.. entah la nana oi. xpe, biarpun x dean list tapi aku dah berjaya membuatkan mama dan papa tersenyum lebar. dowang pon sedia tau yang aku ni kuat main kot. haha ! ye la tu. aku kuat tido laa.time exam pon asik nak tido je. lau usaha sikit je lagi mesti dah dapat dean list.. xpe,, keep trying nana. banyak lagi sem. insya allah.aku akan terus berusaha dan akan terus membanggakan kedua ibu bapa ku. aku yakin aku boleh. aku akan menjadi seorang engineer yang berjaya. ok la,, syukur sangat2.. terima kasih ya Allah.. :)

No comments:

Post a Comment