right click

28 Jun 2013

part time job~

ini betul2 kerja giler kot aku rase. haha.. miss mardawani yg ajar aku process minta jasa baik aku sebilik utk menjual aiskrim malaysia.. pintu ke pintu.. haha.. lawak dowh. aku n azie ke TPR 2, teah n nuyu kat blok je.. sekejap gler sold out. satu floor je dah hbs. bagus laa sbb sambutan memang hangat. sebab yang menjual nye pun hangat kan. haha ! ktowg menjual pas habis kelas pagi. xde la ganggu waktu malam aku. time aku bertutorial dan memerah kepala hotak yang berjambul ni.. alhamdulillah. dapat laa upah sikit. ehekkk. ktowang menjual pas balik makan dari kelas.. ok la. haha. geli hati pun ade jugak. aku pegang duit. banyak betul duit aku nak pegang. yuran CHESS laa.. duit buku laa. macam2. pasni miss nak suh ktowg jual makanan panas kat bilik lak. insya Allah miss. haha.. kami dah la AJK surau, menjual aiskrim, menjual makanan panas. busy betul ktowg ni. ye la, kami kan MPP. haha.. ok la tu je nk story. bye !

No comments:

Post a Comment