right click

20 Jun 2013

first time been here !

   holaa ! lama x jumpa kan. nak citer la sikit pasal tempat baru ni. Uitm kampus bukit besi. terengganu laa kan. daftar bpe hb tah aku lupa tapi sabtu laa. first time sampai, rasa cm masuk Pavillion. jakun. terkejal. rusa masuk kampung. wah cantik itu ! cantik ini ! kampus memang number 1 laa kata. perfectoo ! cantik ! fully aircond. tapi bilik xlaa.
 
    ade 6 bijik kolej kat situ.. 3 laki n 3 perempuan. disebabkan limpahan pelajar laki yg melimpah ruah, soo satu blok kolej gegurl terpaksa dikorbankan utk kaum adam yg lg dominan. sedih siot. nmpak kepupusan wanita di sini. al maklum la,, u yg menawarkan course engineering kan. of course laa laki yang conquer. tapi student 500 lbih je.. course pun 2 je. mechanical n of course me chemical engine.. lokasi di dalam hutan , memang sesuai laa suasana yg aman damai ni utk kami pelajar course kritikal kan. insya allah i can adapt myself n my studies here. eventhough there are lacking of facilities here.. ahaha.. no atm. no washing machine. no fridge. no microwave like in dungun.. sedih yg amat ye anak2.kafe pun 2 bijik je yg buka. aduhai.. makanan goreng2 memang xde ah kan. sume makan siap punye. nasi ayam, lemak, briyani bla bla bla. hari2 makan benda tu... entahle ape jadi. yg bestnye,, kakak cafe tu ckp suara aku cam scha al yahya. *dancing in the sky* kembang sekejap.. tq kak !

      paling best sistem kolej kat sini, boleh pilih roomies and bilik sendiri... wahh bestnye. sebilik ngn teah nuyu n azie. memang bilik x penah sunyi laa kan. pok pek pok pek je ktowg.. karok lagu uitm di hatiku.. bermahjong.. bestlaa ! havoc giler.. hahaha.. dowang dh la cakap bahasa makhluk asing. x paham aku. terkulat2 aku cuba pahamkan. last2 buat cam paham je la. haha! bilik aku panas setiap masa. even atas skali tapi panas bak hang. tido atas lantai.. best gler.

     KELAS ! okk.. attitudes they ols seems same like last sem. puak semakin besar. n perangai semakin pelik. ok foine. malas layan. aku buat hal aku je la ngan kawan2 aku. riduan jadi classrep for the whole class insya allah until the 6th sem. so, secara sukarela dia suggest aku jadi assistant die. ok la. aku on je.. aku tolong dia, dia tolong aku. ok la aku boleh deal ngan die handle class. especially duit buku. awal2 sem laa katakan. banyak la duit nak kutip. haha. insya allah i can do them wisely.. amin..

~~~~ kk tu je nak share.. best sangat kat sini. aku nak dekan sem ni !!! ~~~

No comments:

Post a Comment