right click

2 Jun 2013

Lawat baby on Le Sundae

      Hari AHAD ! Sunday.. Sundae. Sunnyday..hahaha.. bangun pagi.. kemas bilik. tukar langsir n cadar. pastu siap2 je JJ baru. makan pagi a.k.a tengah hari di Arena. pastu naik ke atas. mengusha baju. mama beli perfume tah jenama ape ke nama tah. boleh pulak jumpa budak2 KMM yang batch 95 kt situ. mereka pakai baju MPPB gitu.. tapikan.. dowang maybe semangat KMM sangat kot. Matric card sentiasa di leher biarpun kat JJ. nmpak x punye semangat laa dowang tu. tapi kawan aku cakap itu SKEMA bukan SEMANGAT. haha xpe laa pandangan masing2 kan.nyway, i miss KMM alot.

      Pas ke JJ tu, ktowang ke rumah kak long kat depan Giant. lepak2 situ. ade makteh je. makteh masak kn mee sup. lepak2 borak2 sakan la si bapak aku tu. yg aku ngan nani beli kain ela buat baju ngan perfume. melayan kerenah si irfan yg sememangnya kelakar tu. yela budak kecik lagi. kaklong gi amik baby Iman kat Pantai MC. haha.. baby tu demam kuning. pas lepak2 tengok baby sume kami pun ke Mydin. beli keperluan aku utk balik ganu ngan barang2 rumah. pastu ambush pasar malam ayer keroh. beli ah makan malam kat situ. kesian lak lau mama masak nanti. haha. pastu balik rumah la ye.ok nak share gambar.. bye !

anak buah

baby Iman

Damia my niece

JCO baby donuts utk anak buah aku



No comments:

Post a Comment