right click

11 Nov 2012

saat2 terakhir di bumi KMM

kesedihan menyelubungi diri apabila semakin hampir dgn hari terakhir ku di kmm.. mmg sgt sedih.. jumaat mlm tu ak wt prjumpaan ngn budak2 kelas kt dpn gelanggang squasy.. bg ucapan2 terakhir n mohon maaf sume. sedih gler! aku menangis..x pernah2 nangis kt dpn budak kelas, tp mlm tu mmg ak burst totally into tears..paling xleh blahh, ak dibaling tepung.. OOOO MMMM GGG..hahaha.. masyuk tol dowg.. mmg btol2 pngalaman yg x mungkin aku lupakan.. dowg mmg the best.. aku syg dowg sgt2.. pas main tepung,,amik2 gambar.. dh la main tepung x mntk izin, last2 kne marah ngn cikgu.. soo kami kene laa kemas tempat tu. penat tol.even kene marah,,tp tu mmg the best experience 4ever!!!ak xkn lupa tu..


                        esoknye MUET.. so far so good.. pas MUET,,amik2 gmbr ngn budak kelas yg x dpt jumpe smlm nye.bye2 dowg utk kali terakhir..sgt2 sedih..pas tu ak ke cafe.. Yaya a.k.a Yamin nk jumpa.. hahaha.. ok laa,,ak pon g cafe.. xde ape pon nk bg kt die..bg bufday wish je.. hihi..hahaha..aku akn igt die..JPP plg annoying n xleh blahh tp masyuk..haha..sesungguhnye ak akn merindui semua di KMM !!! aku sayang mereka!!

me n zirah..XD

me n yoyo..XD

roomates kesayangan

classmates tercinta

me n yaya JPP

wingmates ku

jiran2 bilik

No comments:

Post a Comment