right click

16 Nov 2012

Dosa Oii !

assalamualaikum muslimin dan muslimat. cehh,,dh cm ustazah.. celah mane punye ustazah pon aku xtau lah.. jangan pandang aku sebelah mata.even tudung aku x selabuh telekung, aku dalam proses utk ke arah tu.. Insya ALLAH..udeh2 la tu,,aku bukan nk cter pasal tu.just nk cter hal biase lah.. COUPLES....

    tersebutlah al kisah di petang hari.. nana,kakaknya yg juga seorang peguam syariah dan adik lelaki mereka telahpun ke sebuah tasik utk lepak2 amik angin di taman yg dekat ngn tasik tu.. mula2 dtg mmg banyak kete.. smpai xde tmpat nk parking.. nasib baek la bawak Myvi.. senang la nk parking kt tempat sempit. senang pon makan masa 10 minit nk adjust kete.. hahaha.. mereka pon turun dari kereta dan berjalan dengan guumbira nye..ketawa ketawi sakan. tah ape yg digelakkan nye pon tah laa..mata ketiga2 mereka terbeliak cm nk terkeluar apabila hampir ke seluruh pelusuk tasik tu dipenuhi COUPLES YG MELAKUKAN AKSI 18 SX.nasib baik kt dalam tasik tu xde aksi2 tu..memang mati kne baham buaya tembaga la u alls... subhanallah.. astaghfirullahalazim.


      aku memang bengang tahap terabyte la.. heyy u alls,, tasik ni tmpt family nk beriadah sesama keluarga dowg. yg u alls wat tu ape?? u alls xtau malu ke?? x kesian ke kat family yg bwk anak kecil yg xtau ape2? kot ada anank2 mereka yg brtanyakan kpd ibu bapa mereka tentang ape yg u alls wat, ape parents dowg nk jawab?? u alls bangga kan dengan maksiat??memang dunia akhir zaman.. xyah nak berpeluk sakan sangat la. aku nk peluk adik aku pon segan tahap gaban.. ko yg xde ape2 ikatan tu boleh sesedap maggi goreng je kan nk berpeluk2. dh memang dijamin ke gf/bf ko tu kekal sampai kahwin nanti?? heyy jgn mimpi di siang hari la wehh.. dosa tetap dosa. yg pompuan tu.. ko tu dah la bertudung sume. ingat ko selamat ke berpeluk2 tu even ko bertudung sekalipun. masalahnye bukan 1 or 2 couples je yg berpeluk2 sakan cm tu, hampir kt keseluruhan tasik tu. memang dunia akhir zaman la. aku xtau nk kata ape.. maybe aku x dapat nak cegah korang guna tangan.. terlepas la ko kan? yang pasti kami bertiga dah perli korang kuat2 kan?? ada rasa malu x?? tau pon nak blahh bila dah kitowang perli kn? bagus.. takut ye sayang2 ku. g mati sama ko la. jangan sampai Allah terbalikkan dunia ni. x cukup tanah ko lari kang. weii insaf la cepat weii.. couple tu dah la dosa, tambah lagi ko melakukan aksi2 sedemikian. mmg neraka la jawab nye. harap je Maal Hijrah. mane pergi hijrah ko hah? hijrah ke arah maksiat ye? tahniah la aku  ucapkan. hijrah la jugak tu kan? gi mati la wehh.. ko bangga dengan maksiat kan? aku boleh wat pe? kfine,, kubur lain2 kn? ko jwb la sendiri soalan malaikat. bukan aku boleh tolong. soalan malaikat tu dh lama bocor la. skema jwpn banyak. tinggal ko boleh jawab ngn tak je.ingat la sikit jasa dan pengorbanan mak bapak ko tu. x kesian ke kt ibu yg melahirkan ko? kandung ko 9 bulan 10 hari? bila lahir je,ko jadi dewasa, maksiat plak yg ko hampiri. sudah la wei.. yang laki nye plak,, dah sempurna ke kelelakian ko bila ko ada makwe hah? xyah nak pandang serong la kat aku. kfine. aku memang xde pakwe pon. so ko nak ckp aku jealous ngn kowang ar bila aku perli aksi kowang? heii mati baik la ko.. muka aku x secantik mana pon kan sebagaimana muka makwe kowang.. setakat muka tapak kasut cap reban ayam? mati la wehh...tu pon cantik.pada ko memang la cantik. dah dirasuk setan. muka kerbau pon ko ckp lawa kan? ko memang kerbau. terserlah kedangkalan nye tu. aku nak bercouple pon aku pikir baek2 dulu. banyak kriteria yg aku cari.tu pasal single smpai skang.bnyak je request. jual mahal la sikit weh wahai gadis. setakat pakwe ko spm pon x hbs,, ko boleh jamin dpt kahwin ngn die. duit nk beli cincin tunang pon curi duit mak.mana nak dtg kebahagiaannye?? pikir bebaek la. aku x jealous pon ngan kebahagiaan dunia kowang tu. aku just nasihat.jauhilah maksiat.ko ingat Allah suka ke?sekian sahaja perkongsian pengalaman aku. thanks...minta lah Allah buka pintu hati kowang utk berubah ke arah yang lebih baik..amin..XD

No comments:

Post a Comment