right click

27 Mar 2014

#throwback Ferum Hill Paintball Challenge



LE CREWS. EH1103A . UiTMBB :)
     holaaa ! after a long time i didnt memekak kat blog ni. hai semua ! assalamualaikum.. sihat ? tak sihat jumpa doktor okay. nak story niii..  Ferum Hill Paintball Challenge.. aku suka cakap takde motif kan. pada tarikh 8 februari 2014,, kelas aku EH1103A telah mengadakan mega event kelas punya iaitu paintball challenge. the first time held in KRBB. mega gila kot event kami sem ni. bangga lak.. tapi kami sekelas jadi crew je. set up tempat sume pihak pengurusan dah siapkan. kami ni just urusetia uruskan peserta, jadi emcee, n tukang jual je.. hahaha ! best gila.. ok cuci mata dulu eh..

Couple Crews.. :))

idkw i am wearing selipau jamban on that day.

With si kecil molek, Dayah

With Azie

Kami ni menjual je.. tak main pun

Ladies Crews with the VIP.. last round.. crew only.
hahh tu je la gambaunya.. malas nak tunjuk banyak kang leka. hahaha ! kerja dari kul 8 pagi sampai la ke 6 petang..bohonglah kata tak penat kan. menjual lagi. last round barulah crews punya chance untuk try battling. pehh best siot. first time aku main paintball. berat jugak pegang marker tu. kena pakai pelindung muka lagi. hmm. lelaki punya group awesome la tengok dowang berjuang bermati matian. yang perempuan lak lawan ngn VIP iaitu Madam Z n Prof Khalipah.. group aku dapat ngan Madam Z. masa mula2 semua kemain power lagi.. best jugak. sape kena tembak terus kena keluar. kumpulan aku kalah. hahaha ! dah la kalah, sebab group lagi satu tu semua licik belaka. aku orang last skali kena tembak. sakit gila, kena kat betis lak tu. pehh. berbisa, cam nak nangis dah memula tu. haihh, sampai lebam kaki aku. tapi takpelah, sakit2 pun. it was the exciting moment ever since it was a first time for me to try PAINTBALL.. 

     Ooookay semua, aku dah malas nak merepek lagi. see yahh ! :*



No comments:

Post a Comment